2007/09/26

SEVİYE BELİRLEME SINAV SORULARI

LEVEL EXAM 3/B-C-D
NAME:

Choose the best word or phrase to fill the gap.
1-Hello Mustafa,------------? I'm very well, thank you.
A ) How do you? B) How are you?
C ) How you are'? D) How is it?
2. "You can come with me if you like, but you ........... come if you don’t want to.
"A. mustn't B.don't have to C.needn't to D.needn't have
3 "I can’t meet you tomorrow afternoon. I ............... tennis."
A. ’ll play B. ’m playing C. ’m going to play D. play
4 "Mr Clark ............... in a bank for 15 years. Then he gave it up."
A. has been working B. has worked C. worked D. have worked
5 "Tom would read more if he ............... more time."
A. will have B. would have had C. would have D. had
6 "It’s the first time he ............... a car."
A. has driven B. drove C. drives D. is driving
7 "John has been in hospital ............... three days."
A. since B. for C. during D. at D. until
8 Sam----------a doctor, he's a teacher at university.
a) aren't b) isn't c) not d) doesn't
9 "What ............... will happen?"
A. are you thinking B. do you thinkC. you think D. you thinking
10 "I can’t work here. There’s ............... ."
A. too much noises B. too much noise
C. too many noises D. too many noise
11--------two hundred students in my school.
a) They are b) It is c) There are d) There is
12 Do you live in Munich? Yes,---------------
a) I live b) I don't c) I do live d) I do
13 Is that---------car? No, it isn't.
a) they b) their c) there d) they're
14"We had ............... ."
A. a very nice lunch B. the very nice lunch
C. very nice lunch D. an very nice lunch
15 "The more I thought about the plan ............... ."
A. I liked it the less B. less I liked it
C. the less I liked it D. the less I like it
16---------your car? It's in the car park.
a)Which is b)Who's c)When's d)Where's
17---------bag is this? It's mine.
a) Whose b) What's c) Who's d)Who
18 Are you going to study___ the afternoon or _____night?
a)on, on b)in, in c)in, at d)at, in
19 They have lived in this city ____1980.
a)since b)for c)in d)before
20-----------brothers have you got? Only one.
a) How much b) How old
c) How are d) How many
21 Is there any food left?-------------
a) No, there isn't b) Yes, there is any
c) Yes, they is d) No, there aren't
22 My favourite painters are Manet and Renoir
but John doesn't like---at all.
a) they b) them c) it d) some
23 There aren’t----------people here today.
a) many b) a lot c) much d) the many
24 We haven't got-----------.
a) some children b) any children
c) a children d) one children
25 Do you speak Japanese? No, I---------.
a) don't speak b) not
c) speak not d) don't
26 What does he do?--------------.
a) He's teacher b) He's a teacher
c) He's teaching d) Yes, he does
27 He---------- in an office every morning from eight to twelve.
a) working b) works c)work d)am working
28 Do you like —-------? Yes, I do.
a)to shop b)shop c)to shopping d)shopping
29 I go--------school in Vienna.
a) at b)to c) in d) on
30 We have lunch---------one o'clock.
a) at b)to c) in d) on
31 She works-----------Saturday.
a) at b)to c) in d) on
32 I stay at home---------the morning.
a) at b)to c) in d) on
33 How do you get to work?------------
a) By car b) In car c) By the car d) On car
34 Do you like classical music? —--------
a) Yes, I likes b) Yes, I like
c) Yes, I does d) Yes, I do
35 Where is Mary? She-----------over there.
a) is stand b) is standing
c) stand d) standing
36 I'm hungry.--------something to eat, please.
a) I like b) I'd want c) I'd like d) I'm like
37 He----------born in 1963 in Spain.
a) had b) is c)was d) did
38 Switzerland is------------than Britain.
a) as small b) smallest
c) more small d) smaller
39 Motor racing is the-------sport in the world.
a) most expensive b) expensivest
c) more expensive d) as expensive
40 "Many accidents ............... by careless driving."
A. are causing B. are causedC. caused D. have been caused
41 While I ………………… TV last night, a mouse ran across the floor.
a)watch b)watched c)was watching d)am watching
42 Did she stay with friends?-----------
a) No, she didn't b) No, she didn't stay
c) No. she didn’t stayed d)No, she stayed not
43 Huge and Mark………….. playing chess an hour ago,
but none of them ……………. a game yet.
a. have started/won b. started/has won
c.started/have winnen d. started/have won
44 We------------lunch when the phone-------.
a) had, rang b) were having, rang
c) were having, was ringing d) had, has rung
45-------------you ever visited London?
a) Did b)Do c)Were d) Have
46 "............... the end of the concert, there was great applause."
A. During B. In C. At D. Until
47 Carol............her arm last week.
a)was breaking b) broke c) breaks d) is breaking
48 "A few days ago I met someone ............... brother I went to school with."
A. who B. that C. which D. whose
49 Let's go somewhere else. There's----------noise in this room.
a) too many b) too much c) enough d)too
50 We didn’t spend ............... money."
A. no B. much C. any D. many

P.S: EACH QUESTION IS 2 POINTS

GOOD LUCK!!!
CEMALETTİN ŞENER
English Teacher

22 yorum:

Adsız dedi ki...

deneme

Adsız dedi ki...

hocam çok güzel olmuş,testi yaptım ama cevapları koymamışsınız;)

Adsız dedi ki...

biraz daha çalışabilirsiniz hocam site üzerinde ama güzel olmui inş. yazılı sorularınıda böyle ortada sergilersiniz:)))

Adsız dedi ki...

BEN BÜŞRA DEDİM Kİ...:D
Yaaaaaaaaaa ilk yorumu ne güzel ben yapıyodum ama isimsize basmayınca gitmedi.Ne güzel ilk benim yorumum olcaktı:D neyse şuan için süppeeeeeer diyemiycem çünkü biliyorum ki daha yapılma aşamasında ama eminolduğum tek şey süppeeeeeeeeer olacak.Daha yazılı ve quiz olmadığı için sayfa çok boş işte onlar olunca HARİKAAAA olacak(H):D Arkadaşlar notlarının karşısına isimlerinin yazılmasını istemiyolar ama benimkini yazabilirsiniz(H)İsmimin karşısında 85-100 güzel durur(H):D Gurur duyarım(H):D Sayfaya rock ve metal müzik koyarsanız daha süper olur.Koyun.Anketler yapın.Test koyun sayfaya,herkes cevaplasın kimin ne kadar yanlış yaptığı da çıksın:D O zaman süpeeeeeer olur.Neyse herzamanki gibi yine çenem düştü çok konuştum çok fikir verdim:D
Başarılarınızın devamını diliyorum:D:D:D
3/D den BÜŞRA:D

Adsız dedi ki...

TEBRİKLER BY CEMALETTİN YARARLI BİR SİTE :))))

Adsız dedi ki...

Hocam siteniz güzel olmuş.(biraz eksikleri olsada)Ben de ileride sizin gibi bir öğretmen olmak isterim.Bize verdiğiniz gitar kursu sayesinde birçok alanda kendimi geliştirme imkanı buldum.Bize sunmuş olduğunuz bu imkanladan dolayı size teşekkür ederim,başarılarınız devamını dilerim:D

Adsız dedi ki...

cemalettin tebrikler,umarım öğrencilerine faydalı bir site işlevini kazanır,hadi bakalım workshhetleri ekle de bende bir ingilizce öğretmeni olarak siteni öğrencilerime tavsiye edip hazıra konayım;)

Adsız dedi ki...

selam sitenizi tesadüfen görmüş bi dostziyaretçi olarak diyom kinee:)süreli kelime testleri yapılsın mesela 5 dakka da kaç kelime bilinecek cevaplar mutlaka olmalıııı daha önceki yorumum yayınlanmamış gördüm yawww:):)

Adsız dedi ki...

yaaa sanki bişeler eksikkkk :?:?ama ilerde yararlı olcak bu kesinnnn:):)

Adsız dedi ki...

büşra üzülmüşün ilk yorumu yapamadığına üzülme beee:) ama en çok çenesi düşükolan pardonn:)uzun yazan sensin sanırım:):)çok havalı kendinden emin gördüm seni yawww:):)

Cemalettin Şener dedi ki...

arkadaşlar teşekkür ediyorum olumlu ve olumsuz eleştiriler için,önerilere açığım,sizlerin istekleri doğrultusunda siteyi şekillendireceğim

Adsız dedi ki...

cemalettin bey sitenizi hiç beğenmedim laf olsun diye site açılmaz yararlı hiç birşey göremedim göreceğimide sanmıyorum siteyi açarken öğrencilerinize danıştınızmı?uzun lafın kısası berbatttt....

Cemalettin Şener dedi ki...

yukardaki yorumu yapan arkadaşa her ne kadar görüşlerine katılmasam da teşekkür ediyorum eleştirileri için.tabii ki site herkese hitap etmiyor ve etmeyecek.bu site sadece kendim ve öğrencilerim için hazırladığım bir site.öğrencilerimin istekleri doğrultusunda gelişim sürecek.yorum ve eleştirilere devam...

Adsız dedi ki...

olacakk...:)

Adsız dedi ki...

"İsimsiz dedi ki...
cemalettin bey sitenizi hiç beğenmedim laf olsun diye site açılmaz yararlı hiç birşey göremedim göreceğimide sanmıyorum siteyi açarken öğrencilerinize danıştınızmı?uzun lafın kısası berbatttt...."diye yorum yapan isimsiz şahsiyet;cemalettin beyi tanımayan birisiiz heralde benim de size bi yorumum dityeceklerim war;öncelikle siz tanımadığınız biri hakkında böyle bi yorum yapmayın onu tanıyan herkes bilir saçma sapan seylerle uğrasacak,ya da yaptığı sey her ne olursa olsun laf olsun diye düşünmeden bi işe kalkışacak birisi deildir!!ki birzcık düşünme yeteneğine sahip olsanız bu sitenin henüz yapım aşamasında olduğunu,eksikliklerin olduğunu göz önünde bulındurup,en azından tamamlandıktan sonra yorum yapabilirdiniz.öğrencilerine değer weren,onları gerek müzik, gerek satranç,ingilizce gibi önemli alanlarda tüm war gücüyle destekleyen,gerçekten bi şeyler wermetye çalısan CEMALETTİN BEY'e we öğrenci sitesine böyle saçma sapan bi yorum bırakmazdınız.sunu da hatırlatmak isterim ki cemalettin bey nadir rastlanan,öğretmenlik sıfatına çok yakısan,son derece mesleğine,öğrencilerine hatta sizin gibi densizlere bile saygılı birisidir .kaç öğretmen yapar ki öğrencilerin yararlanması için oturup böyle bi siteyi?!!!tabii ki birde bu siteden ne beklediğinize bağlı beğenmemeniz!!!

Adsız dedi ki...

e hocam o zamn sadece siz sitedeyken mi yorum yapabilcez?:s

Adsız dedi ki...

wayyy hocam site yapım aşamasında olmasına rağmen çok süperr olmuşş.tebrik ederim hocam.başarılarınızın dewamını dilerim hocam:):)...2/A'dan sewim((:

Adsız dedi ki...

Benim öğretmenimin sitesine hiçkimse kötü laf söyleyemez :@ Walla sinirlendim yaa.Bunu söyleyen kişinin içinde belli ki büyük bi kıskançlık var.Rezalet çıkarmaktan başka bişey değil bu.Bana söyleyebilirmisiniz hangi öğretmen öğrencileri için böyle bir site yapabilir?Kim zamanını öğrencileri için bilgisayar başında soru,konu,quiz,test hazırlayabilir?Televizyon izlemek varken yada başka bir aktivite yapmak varken kim öğrencileri için bu kadar çalışma yapabilir?İşte bu çalışmayı öyle her öğretmen yapamaz.Bu çalışmalar emek ister,sabır ister ve o şahsiyetin kalkıp bunların üzerine berbat demeye hiç hakkı yok.Burada bir emek harcanıyo hem de bizim için.O kim oluyoda böyle bir emeğin karşısında 'BERBAT' diyebiliyo :@ O berbat diyen kişinin berbatlığından,seviyesizliğinden,kıskançlığından başka birşey değildir.Ayrıca bu siteyi yaparken tabiki de bizim görüşlerimizi aldı.Hatta ben bu fikri ilk duyduğumda gerçekten ağzım açık kalmıştı çok şaşırıp çok sevinmiştim.Çünkü böyle yaratıcı bir düşünceyi hiçbir öğretmenimden duymamıştım.Kesinlikle çok yaratıcı bir düşünce,güzel bir düşünce bizim için ve son derece faydalı bir düşünce.Ben öğretmenimi bu konuda sonuna kadar destekliyorum.Biz öğrencileri olarakta kimsenin bozmasına izin vermeyeceğiz.Öğretmenimi tekrar tekrar tebrik ediyorum ve başarılarının tam gaz devamını diliyorum.Sonuna kadar arkanızdayız hocam.Sakın böyle kişilerin düşünceleri yüzünden üzülmeyin.O onun seviyesizliğindendir.Eminim sitenizdekileri okumamıştır bile.Belki de seviyesizliğinden,bilgisizliğinden,kültürsüzlüğünden OKUYUP ANLAYAMAMIŞTIR.Neyse daha fazla konuşmama gerek yok inşallah anlaşılmıştır.Anlaşılmamış olabilir de.Çünkü o yorumu yazan şahıs seviyesizin tekiydi.Neyse bu kadarını da anlamak için zorlasın kendini artık.Umarım dersini almıştır:@
SÜPPPPPPPEEEEEEEEEEEER SİTE ÖĞRETMENİM BAŞARILARINIZ DEVAM ETSİN... 3/D'den Büşra

gksnn dedi ki...

tek kelimeyle super olmus hocam tebriklerr =)
3/D'den Göksenin

Adsız dedi ki...

cemalettin bey ben şu sitenizi berbat bulan kişiyim yorumları yeni okuma şansım oldu ve gördüğüm kadarıyla arkanızda YALAKA larınız çok fazla üstelik bana arkadaş diye hitap edemezsiniz birde sizi savunan bana düşüncesiz,cemalettin beyi tanımadan nasıl konuşursun diyen şahsiyete cevap vermek benim gibi bir beyin cerrahına yakışmaz.ama sözümün arkasındayım kendinize başka bir eylence bulunuz.

Cemalettin Şener dedi ki...

sayın siteme 'renk katan' ziyaretçim,kimliğinizi ibraz ederseniz size gerekçeli cevabımı veririm,yoksa böyle kimliğini gizleyerek yapılan yorumlar sizin gibi bir 'beyin cerrahına' yakışmıyor;)

Adsız dedi ki...

zaten doktorlar kendilerini tedavi edebilseler böyle olmazdı;) anlayan anladı beyin cerrahında da beyin yoksa ne diyim artık;)o ARKADAŞ gerçekleri söyleyenlere yalaka die hitap edemez.Beyin cerrahı olmadan önce insanlara nasıl hitap etmesi gerektiğini öğrenseydi daha ii olurdu.buna çok güzel denilcek bir söz vardır ''BEYİN CERRAHI OLMUŞSUN AMA ADAM OLAMAMIŞSIN'' ;)